Twarożek to chyba najlepsza baza pod kanapkowe pasy, jaka tylko może być. Używam twarożku pod różne pasty kanapkowe, bo je bardzo lubię. Można je bardzo szybko przyrządzić, nie potrzeba wielu produktów, starczają na więcej niż jedna porcja, więc można powiedzieć, że mają sama zalety.


Można je również jeść bez kanapek, lubią je dzieci, można robić dietetyczne, więc naprawdę nie pozostaje nic innego jak tylko zabierać się do pracy i w kuchni, je po prostu tworzyć.
Do tej pasty kanapkowej nie potrzeba wiele, wystarczą w zasadzie trzy, cztery produkty i kilka przypraw (tutaj dowolność, ja zazwyczaj używam jedynie pieprzu i soli).
Do tego twarożku potrzeba:
opakowanie sera białego (ja użyłam półtłustego)
dwie łyżki śmietany (używam najczęściej tej 18%)
trzy rzodkiewki
garść kiełków rzodkiewki i brokuła
pieprz i sól

Twarożek "podziobać" widelcem i dodać śmietany, wymieszać. Dodać potartą rzodkiewkę i wymieszać, dodając w międzyczasie sól i pieprz. Na samym końcu dodać kiełki i wymieszać wszystko razem. Kiełki można również posiekać.


Jak wyhodować kiełki? Dlaczego kiełki nie rosną? Dlaczego kiełki usychają? Która kiełkownica będzie najlepsza?
To wszystkie pytania, z którymi zmagałam się przez większość czasu. Nie od razu moja kiełkowa hodowla była odpowiednia i nie zawsze kiełki wyrastały tak jak powinny. Od samego początku do końca nie wiedziałam, czy wszystko będzie ok ale wystarczy kilka razy spróbować, żeby przekonać się, że to naprawdę super sprawa!
Niedługo będzie post o kiełkownicy, kiełkach i całym procesie.



Kiełki